top of page

Iubeşte-te!

Aș vrea să încep prin a-ți povesti puțin despre noi. Noi suntem cu toții diferiți, cu toții avem caractere şi trăsături și calități diferite. Aşadar oamenii se diferențiază unii de alții, însă toți avem un punct comun: cu toţii suntem frumoși!


Fiecare om este frumos prin felul lui de a fi, dar este extrem de important şi ca fiecare dintre noi să se considere el însuşi cel mai frumos şi cel mai bun. Şi aceasta trebuie să o facem datorită convingerii că Dumnezeu nu creează pe nimeni, dar pe absolut nimeni, urât sau rău. Tu ești cel mai bun, tu ești cel mai frumos, tu trebuie să arăți că poți mai mult decât îţi imaginezi. Dacă ai încredere în tine şi în Creatorul tău, nimeni şi nimic nu te poate înfrânge. Dacă tu te gândești că viața ta este cea mai bună și te trezești în fiecare dimineață cu zâmbetul pe buze, cu siguranță așa va fi și cu siguranță vei avea cea mai minunată zi.


Eu mai consider că omul nu poate să arate tot ce e mai bun din el decât dacă dă dovadă și de puțin, hai, să îi spunem narcisism. Trebuie să te iubești pe tine mai întâi de toate, pentru că dacă nu te iubești pe tine, nu poți oferi iubire nici celorlalţi. E greu să realizezi toate lucrurile pe care ți le spun, știu, nici mie nu-mi reușește de fiecare dată, dar totuși nu am renunțat. În fiecare zi o să mă trezesc zâmbind și o să adorm la fel, şi asta vă îndemn și pe voi să faceți. Și eu am ascultat aceste sfaturi și încerc să cochetez cu ele zilnic, pentru că știu că ele sunt un pas mic către un nou început şi către o nouă zi care îți poate aduce numai fericire.


Încă ceva, nu uita că oamenii nu sunt perfecţi, dar că tu ești cel mai în măsură să îi conduci către perfecţiune!


bottom of page