top of page

Liberi sau captivi?

Prin acest text, îmi doresc să ajut oamenii să își deschidă câtuşi de puțin orizontul și să descopere lumea așa cum e ea. Iar primul lucru pe care aș vrea să vi-l împărtășesc este legat de libertate. Marea majoritate a oamenilor sunt captivi în monotonia fiecărei zile și nu își pot da seama de adevăratul scop al vieții. În definitiv, libertatea înseamnă doar o ieșire din rutina zilnică! Deși am vrea să fie altfel, trebuie să recunoaştem că suntem captivi propriilor principii și că din această cauză nu putem să ne exprimam liber, nu putem ieși din anonimat.


Libertatea, pentru mine, este modul de a mă exprima, de a trăi, şi cu toate acestea nici eu nu mă pot numi o persoană liberă, pentru că monotonia mă apasă pe zi ce trece, din ce în ce mai mult. Dar îmi place să cred că sufletul meu este unul liber, unul care are o singură dorință: fericirea. De fapt, libertatea este trăită într-un mod diferit de fiecare în parte. Şi mai consider că cea mai mare greșeală pe care o face un om, în legătură cu subiectul abordat aici, este ignorarea vocii interioare și a visului neîndeplinit. Pentru cei mai mulți, cutumele şi principiile societăţii moderne formează o colivie din care nu pot zbura liberi.


Sper ca am reușit să vă conving că trebuie să vă urmați visul şi să găsiți libertatea în orice lucru. Este important ca ea, libertatea, să fie prezentă în viața fiecăruia din noi.




bottom of page