top of page

Scrisoare către Dumnezeu

Doamne,

De ceva timp, în viața mea a apărut un nou grup de prieteni care, neștiind că imi vor deveni a doua familie, mi-au lărgit orizontul ajutându-mă să te redescopăr.

De când i-am întâlnit, în fiecare duminică, cel puţin, ne împreunăm mâinile şi ne rugăm pentru prietenii şi pentru familiile noastre, dar şi pentru mulţi alţii. În acest mod simplu, biserica și comunitatea noastră a atras foarte mulți tineri care și-au descoperit pasiunea pentru oameni şi pentru Dumnezeu.

Îți mulțumesc, Doamne, în fiecare moment din viața mea, pentru că m-ai ajutat să Te descopăr și să Te preamăresc, dar și pentru că am cunoscut oameni frumoși, plini de pasiune, la care, dacă priveşti, poți vedea transparența și curăția din sufletele lor!

Îți mulțumesc, Doamne, și pentru puterea și pentru încrederea pe care mi le-ai dat şi pe care le simt ori de câte ori privesc prin fereastră munții și nu văd decât chipul tău și nu aud decât vocea ta șoptindu-mi viața!

Îți mulțumesc, Doamne, și pentru familia pe care mi-ai dăruit-o – pentru mama, pentru tata, pentru George şi pentru micuţa pe care abia o aşteptăm să vină –, pentru că ei mă ajută şi mă sprijină în tot ceea ce fac!

Și, ca o ultimă mulțumire, îţi mulțumesc că îmi citeşti scrisoarea şi că îmi șoptești cu voce caldă răspunsuri în fiecare zi.

Ioana

bottom of page