top of page

Vin valuri

Vin, vin valuri, nu se opresc, zilele trec. O succesiune de zile sau o succesiune de nopți? Ganduri sau sentimente? Oameni sau trăiri? Nu e de ales, sunt toate. Toate vin și nu se opresc. A venit vara, evident că trebuia să vină și vacanța și sigur o să vină și sfârșitul, vine și școala. Dar dacă îmi continui ideea și școala se termină. Apoi vine facultatea, dar se termină. Vine un serviciu, se termină. Vine viața, se... Mă opresc aici. Nu vreau să fiu realist. La ce bun? Vreau să visez!


Totuși vă spun că da, și viața se termină. Am spus-o doar ca să realizați, doar ca să vă dau de gândit, doar ca să vă provoc. Vă provoc...


Să visați, pentru că visele nu se opresc nicăieri, niciodată. Voi de ce v-ați opri?


Să zâmbiți, pentru că așa sigur veți face ziua cuiva mai bună!


Să ascultați chiar dacă nu puteți vorbi. Unii au nevoie măcar să fie ascultați.


Să încurajați pentru că și voi ați avut nevoie odată și știți cum e să te zbați singur!


Să mustrați și să certați cu blândețe pentru că cel care iubește vrea să ajute, să îndrepte, iar cel înțelept primește, ascultă și

învață ceva dintr-un sfat!


Să încercați ceva nou pentru că, să fim sinceri, când ați facut-o ultima dată?


Să iubiți pentru că e cel mai frumos sentiment posibil!


Să ajutați chiar dacă nu vede nimeni, știți voi că ați făcut ce trebuia!


Să vă pierdeți într-un oraș nou pentru a vă simți exploratori!


Să ieșiți în ploaie vara asta, desculți, singuri, cu prietenii, doar simți-ți-vă copii!


Să vă rugați pentru că Cineva acolo sus veghează asupra noastră!


Să stați treji o noapte întregă și să priviți stelele!


Să citiți... mai bine să scrieți o carte, poate chiar iese o capodoperă!


Să mulțumiți pentru orice lucru mărunt, alții nu au nici atât!


Să simțiți adrenalina pentru ca să simțiți că trăiți, pentru că aveți doar o viața și aia se...


Da, aveți doar o viață. O viață pe care nu ați început-o încă, încă nu ați realizat că e doar una, că e prea frumoasă, că e a voastră... Și nici a voastră nu e, e a celor din jurul vostru. Cel mai mult timp suntem înconjurați de oameni, cu ei trăim, zâmbim, dansăm, plângem, dormim, ne certăm, urlăm, vorbim, mâncăm, învățăm, glumim, cu ei. Timpul vostru e și al lor, viața asta e și a lor, vara asta e și ea a lor. Încă vin, vin în valuri, se sparg, spumegă și vin altele, gândurile mele, ale tale, ale noastre. Nu se opresc și nici tu nu le lăsă să se oprească! Mai sunt 62 zile de vară, 73 de zile de vacanță, mai sunt 194 de zile din anul acesta, mai sunt... Câți ani mai sunt? Câți ani mai ai de trăit? Poți să îmi raspunzi? Haide, raspunde! Nu poți, ăh? Nu mă supăr, nu am de ce. Dar am o rugăminte. Poate te cunosc, poate nu, poate te voi cunoaște, poate nu, dar vreau să îmi accepți provocările! Te rog să iubești în primul rând, să zâmbești și apoi să le faci pe toate cu zâmbetul pe buze! Găsește alte provocări, provoacă la rândul tău, trăiește pentru că se termină, gândurile mele, ideiile mele, viața... Ei bine, să zicem că ea nu se termină. Atâta timp cât te bucuri de ea, fii sigur că pentru tine nimic bun nu se termină, valurile nu se termină... Valurile se sparg, se înșiră, scad și cresc, dar vin, vin valuri...



bottom of page