top of page

Exişti sau trăieşti?

Când începe viaţa? Suntem tentaţi să spunem că atunci când ne naştem. Dar oare chiar aşa şi este? Dacă mă întrebaţi pe mine, eu cred că viaţa începe atunci când descoperim credinţa, atunci când… aflăm de ce am fost creaţi. Este adevărat, şi înainte de acest moment existăm, dar atunci când descoperim sensul vieţii, când aflăm minunatul scop pentru care am fost creaţi de Dumnezeu, începem să trăim în adevăratul sens al cuvântului.

Ce experienţă fantastică: viaţa nu debutează, aşadar, cu momentul în care ne naştem! Adevărata viaţă începe în momentul în care ne răspundem la întrebarea: De ce ne naştem?

Dar, să ne întelegem. Oamenii sunt într-o continuă căutare. A viselor, a scopului, a sinelui. Şi cu toate acestea, eu cred că cea mai importantă căutare este căutarea credinţei, a adevărului, a bunătăţii, căutarea unui suflet descătuşat şi plin de dragoste pentru Creator şi pentru creaţie. Oameni buni, viaţa înseamnă mai mult decât să exişti! Viaţa înseamnă să cauţi răspunsuri şi să fii recunoscător… Pentru tot, pentru oricine, pentru orice! Pentru că tu, omule, ai fost creat pentru ceva măreţ. Şi în momentul în care vei realiza acest lucru, ei bine, atunci vei începe să trăieşti!

bottom of page