top of page

Mulțumesc!

Fiecare dintre noi are momente când ceva ne nemulţumeşte, ne înfurie, ne face să ne simţim nefericiţi. În astfel de momente trebuie să ne gândim la ce ne face fericiţi, la amintirile plăcute, dar în special la ce avem acum şi pentru care ar trebui să fim recunoscători, deoarece alţii poate râvnesc la acele “lucruri”, dar nu le pot avea.

Eu, spre exemplu, aş mulţumi pentru următoarele:

1. pentru sănătatea mea şi a persoanelor dragi din jurul meu, deoarece aceasta mi se pare unul dintre cele mai importante “lucruri” pe care le putem avea;

2. pentru familia care mă susţine, mă iubeşte şi este întotdeauna alături de mine;

3. pentru toţi oamenii care au fost prezenţi în viaţa mea, deoarece datorită lor am evoluat şi am învăţat.

Voi v-aţi gândit vreodată, dacă ar fi să mulţumiţi pentru trei lucruri care vi s-au dat în viaţă, care ar fi acelea?

P.S. Aţi sesizat poate că nu am spus exact cui i se cuvin aceste mulţumiri. Am făcut acest lucru intenţionat, pentru a vă lăsa pe voi să decideţi cui ar trebui să îi mulţumim. Desigur, aştept răspunsurile voastre mai jos, într-un comentariu.

bottom of page